۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

در حکومت عدل علی و اسلام ناب محمدی چه می گذرد!؟

آزادی متجاوزان به زن جوان ظرف چندساعت!
5 شرور سابقه‌دار كه پس از ربودن یك زن جوان، او را در بیابان‌های اطراف تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بودند دستگیر ، اما پس از انتقال به دادسرا آزاد شدند.


یك منبع آگاه با اعلا‌م این خبر به «جام جم » گفت :، روز جمعه ماموران پاسگاه انتظامی 211 قلعه‌نو حوالی باقرشهر هنگام گشتزنی در بیابان‌های منطقه با مشاهده زن جوانی كه هراسان در حال فرار بود به تحقیق از وی پرداختند كه معلوم شد او 2 ساعت پیش وقتی به قصد عزیمت به منزل خود سوار یك خودروی مسافربر شخصی شده، 2 سرنشین خودرو با تهدید چاقو او را به بیابان‌‌های منطقه منتقل كرده و در این محل 3 نفر دیگر نیز به آنها ملحق شده و همگی زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده و پول‌ها و طلاهای او را نیز به سرقت برده‌اند.

به دنبال این اظهارات تكاندهنده، ماموران با به دست آوردن نشانی‌ تبهكاران، دقایقی بعد یكی از متهمان به نام محسن را كه در حال فرار از منطقه بود، دستگیر كردند.

به گفته منبع مذكور،با شناسایی این مجرم شرور از سوی زن شاكی، پرونده‌ای در این ارتباط تشكیل و به دادگاه كیفری ارسال شد.دستور تحقیقات تكمیلی نیز در دادسرای كهریزك صادر و پرونده به دستور دادرس یكی از شعبه های قضایی برای شناسایی و دستگیری دیگر تبهكاران فراری به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

مجرمان سابقه‌دار

با بررسی و تحقیق در خصوص این پرونده از سوی كارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی، ابتدا تحقیق از محسن (متهم دستگیر شده) آغاز شد كه وی گفت من و دوستانم زن جوان را به بیابان برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

با اعتراف متهم و شناسایی همدستان وی، ماموران پلیس در اقدامی ضربتی 4 متهم دیگر این پرونده به نام‌های ماشاءالله (سارق سابقه‌دار كیف‌قاپ)، محمد (سارق و شرور سابقه‌دار)، حسن (شرور سابقه‌دار) و داوود را در مخفیگاه‌های خود دستگیر كردند.

منبع آگاه به «جام جم» گفت : با دستگیری تبهكاران و اعتراف صریح آنها به جرم شیطانی، آنان پس از انتقال به شعبه ... كهریزك تحت بازجویی قرار گرفتند اما 4 نفر از آنان به نام‌های ماشاءالله، داوود، محمد و حسن با تشخیص دادرس شعبه بدون قید و شرط آزاد شدند و فقط یكی از متهمان به بازداشتگاه منتقل شد كه او نیز با پرداخت 20 میلیون تومان به یك وكیل و ارائه كپی كارت ملی، زمینه آزادی خویش را فراهم ساخت و بلافاصله، بازداشتگاه را ترك كرد.

پیگیری خبرنگاران گروه حوادث جام‌جم حاكی است كه این متهمان از افراد شرور منطقه‌ باقرشهر و شهرك‌های اطراف هستند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر