۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

آیا اسلام دین خشونت و ترور است؟

در خبرها آمده بود که انسانی در تهران به اتهام سرقت محکوم به قطع دست شده است!!!! این خبر شاید برای اروپایی ها و دنیای متمدن خیلی عجیب و باور نکردنی باشد ولی برای ما که سال ها حاکمیت سیاه و ضد بشری جمهوری اسلامی را تجربه کرده ایم جزو خبرهای تکراری و کلیشه ای است!
ما سال های سال است که شاهد و ناظر اینگونه احکام باور نکردنی و ضد انسانی هستیم. سنگسار و قطع دست و پاشیدن اسید به صورت و کور کردن دیگر جز جداناشدنی احکام در قوه قضاییه ایران هستند.
همین چند وقت پیش بود که رسانه ها خبر دادند که یک قاضی در شیراز حکم به پرت کردن مردی از بلندی و از کوه داده است!!! و این حکم هم اجرا شده است. یا شاید نزدیکترین مساله حکم سنگسار سکینه آشتیانی بود که در اروپا هم سر و صدا کرد.
فکر نمی کنم که دیگر هیچ انسان شرافتمندی به چیزی جز نابودی این حکومت ضالم و ستمگر رضایت بدهخد. قوانین ضد انسانی اسلام در قرن بیست و یکم باید محکوم شود و برای همیشه به زباله دان تاریخ ریخته شود.
وظیفه دولت های اروپایی و دنیای متمدن فشار به دولت ایران برای عدم اجرای اینگونه احکام ضالمانه و آزادی و تبرئه متهمان می باشد.
باورش بسیار سخت است که در قرن بیست و یکم و در سال 2010 در کشوری و نقطه ای ازین کره خاکی کسانی را سنگسار کنند یا دست و پایشان را قطع کنند یا... نظام حاکم بر ایران هیچ تفاوتی با طاتلبان حاکم بر افغانستان ندارد و هر چه زودتر باید بساط این همه جناین و ستم و کثافت برچیده شود. باید قوانین ضد انسانی و وحشیانه اسلامی برای ابد به زباله دان تاریخ ریخته شود.
زنده باد آزادی و برابری .نابود باد قوانین ظالمانه و جنایت کارانه اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر