۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

اسلام و خشونت و زن ستیزی


در خبرها آمده بود که طالبان زنی را به خاطر داشتن رابطه ی نامشروع کشته اند ! در ایران هم که چند روزی است صحبت از سنگسار سکینه محمدی است !
نمی دانم چه بگویم یا بهتر است بگویم چگونه بگویم که متهم به ضدیت با دین یا اسلام یا هر نوع مذهبی نشوم ولی با شنیدن این خبرها حالم از هر نوع دین و مذهب و ارتجاع و زن ستیزی بهم می خورد. رژیم حاکم بر ایران هیچ تفاوتی با طالبان ندارد و حتا بدتر است. طالبان زن مورد بحث را به ضرب گلوله کشته اند اما جمهوری کثافت اسلامی می خواهد سکینه را سنگسار کند!!!
سنگسار وحشیانه ترین و مشمئز کننده ترین جنایتی است که می شود تصورش را کرد. زنی را تا گردن خاک می کنند و آنگاه به جلادان دستور می دهند که آنقدر به او سنگ بزنند تا بمیرد!!! سنگ ها نباید آنقدر درشت و بزرگ باشند که در چند ضربه فرد مورد نظر را از پا در آورند بلکه بنا به دستور محمد و اسلام کثیف باید ریز باشند تا فرد مورد نظر را زجر کش کنند .و به یکباره کارش را نسازند!!!
حالا خودتان را تصور کنید که تا گردن در زمین فرو رفته اید و عده ای وحشی افسار گریخته با سنگ به سر و صورتتان می کوبند و شما چون دستهایتان در خاک فرو رفته است نمی توانید کوچکترین دفاعی یا عکس العملی داشته باشید!!!
من که با تصور کردن این وضعیت حالم بد می شود و می خواهم بالا بیاورم !
جالب اینکه حتا درین عمل وحشیانه هم مردان در اسلام حقوقشان بیشتر از زنان است!!! یعنی اگر مردی زنا کرده باشد و قرار باشد سنگسار شود او را فقط تا کمر در خاک فرو می کنند که اگر توانست خودش را نجات دهد از نظر قوانین اسلامی باید آزاد شود!!! اما زن بخت برگشته و بدبخت را باید تا گردن در خاک کنند که درین صورت احتمال نجات یافتن اش به صفر می رسد!!!
اسلام دین ترور و وحشت . شکنجه و تجاوز است این را با صدای بلند باید اعلام کرد!
جمهوری اسلامی ایران هم به عنوان نماد واقعی اسلام جنایتکارترین و زن ستیز ترین و خون آشام ترین حکومت دنیاست !
باید کاری کرد باید کاری کرد !
باید این رژیم جهل و جنایت را سرنگون کرد !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر